Friday, February 10, 2017

Lojška 1 a 2

Lojška 1

Mám se krásně. Poprvé když jsem viděl Gabryšu, věděl jsem že to je pravá láska. Mluvili jsme spolu každý den, hráli jsme spolu, a udělali jsme všechno spolu. Nosil jsem jí na rukou.

Na jejího otce jsem dojem neudělal. Byl jsem špinavý voják, a jeho dcera byla jedna z nejdůležitějších dívek na vesnici. Vašičkovi byli vlivní a bohatí, a já jsem byl chudý voják, bez ničeho.

Byla překvapená, když zjistila, že otěhotněla. To nebyl náš plán. A tak začaly naše problémy...

Přistěhovali jsme se do Texasu, abychom mohli utéct od těch problémů.

Náš život tady není jednoduchý nebo snadný, ale máme se krásně. Bydlíme vedle sestry Gabryšy, a všechno je v pořádku, i když zustavají některé z našich starých problému v novém světě.

=====================================================

Lojška 2

Nemám se krásně. Jedna jediná chyba zničila všechno. Ta chyba byla hloupá a zbytečná. Mohl jsem mít nějakou dívku na vesnici, tak proč ona? Byla příjemná a samozřejmě hezká, ale také byla mladá a naivní. Není to moje vina, že jsem energický a sympatický muž. Není to moje vina, že piva bylo hodně, že mejdan byl živý, a že jsem byl trochu slabý. To bylo nehoda.

 Nikdy jsem si nemyslel, že jí je jen 14 roků! Cítil jsem se jako zvíře. To bylo jen jednou, a potom otěhotněla.

Kvůli té chybě, jsme se přistěhovali do Texasu. A to je na tom to nejhorší! Nemám rád tuhle zem, nemám rád arogantní sestrý Gabryšy, a hlavně nemám rád tu práci. Žít jako pionýra je osamělý, nudný, a nepříjemný.

No comments:

Post a Comment