Wednesday, February 8, 2017

Gabryš

Mám se krásně, i když jsme chudí, také bydlíme na bezpečném místě. Mám velkého a silného manžela, který mi se líbí, a s nímž jsem se přistěhovala do Ameriky. Máme šťastnou rodinu.

Máme se krásně, i když máme moc problémů s naším novým životem. Třeba, máme tady cizí a škaredý jazyk, který musíme se učit. Naše znalost zemědělství tady není moc užitečná, protože zem tady v Texasu je zcela jiná než země v Čechách. A naše situace není idealní. Lidé stále zvedají obočí, protože to bylo kontroverzní a trapné, jak se založila naše rodina.

Můžu být nejsympatičtější a nejšikovnější dívka na světě, a přesto lidé mě nemají rádi. A ještě si lidé myslí, že jsem tragická hříšnice, protože jsem otěhotněla před naší svatbou.

Máme se krásně, i když lidé se krásně zrovna nechovají.

No comments:

Post a Comment