Saturday, February 11, 2017

Mladá Katka

Mám se krásně. Mám hodně kamarádi, a i když nejsou blízcí, jsou milí, a to je dobře.

Doufám, že budu mít bližší přáteli v budoucnosti. Teď můj nejlepší kamarád je můj učitel chemie, protože máme zajímavé a hluboké konverzace. Byl v “Peace Corps” v Sierry León, a má hodně příběh.

Bydlím v Massachusetts s mém rodinném. Ještě nemám přátel, ale můžu čekat. Mám moc práce v škole. Mám ráda umění, francouzsky, a anglicky. Číst teď  knihu jménem “Jane Eyre”, a ta knihu má velký tajemství. To je velmi romantické.

Běžím každý den. Jsem na běžící tým.

Myslím, že vysoká škola je celě a opravdu nejlepší než střední škola.

Já bych chtěla cestovat do Evropy. Mám ráda francouzštinu. Jednoho dne budu mluvit jako francouzška.

Jsem trochu divná, protože jsem mormoná. Myslím, že život v Utahu mohla být lepší pro mě. Ale nemůžu nic dělat. A stále, mám se krasně, i když jsem trochu osamělá.

No comments:

Post a Comment