Monday, May 1, 2017

Čas kokrhat

Když kohout kokrhá, to znamená, že je hrdý na sebe. Kvůli tomu máme tradici. Jako součast rodinného večera, mám “čás kokrhat.”


Začneme frází, “jsem rád, že…” a skončíme s “kykyryky!” Jdeme v pořádí od nejmladšího až po nejstaršího.


Cora: [se spoustou výzev] Jsem rádá, že...mámí!


Honza: Jsem rád, že budeme spolu každý den v létě. [Trápím se. Sdětmi. Každý den. Každou hodinu. Každou chvíli. Budu počítat vteřiny, dokud opět nebude škole...]


Dan: Jsem rád, že táta se rozhodl mít další dítě!


Já: Co?


[zmatený smích]


Opa: Máš nějaké zprávy, Katko? Jsi v očekávání?


Já: Ne, ne, a ne vůbec!


Danny: Ne zeptal se, zda budeme mít 12 dětí, a odpověděl jsem, že ne. A potom zeptal se, zda budeme mít 9 dětí, a odpověděl jsem, že jednoho dne budeme mít další dítě, pravděpodobně.


Opa: ah...to je ono! To je “ono.” [On zamrká na Dannyho] Dobrá práce!


A teď můj otec věří, že jsem těhotná. Pěkné.


Janička: Jsem ráda, že máme výlet v pátek.


Já: Jsem ráda, že Madre učila dobrou umělickou hodinu dneska v knihovně. Jsem taky ráda, že koupila jsem nové kolo pro kluky on-line.


[Výkřiky radosti, a okamžitě zapomenou na své hypotetické sourozence]


Danny. Jsem rád, že dokončil jsem ten semstr.  A měl jsem dobrou známku...možná…


Joe: Jsem rád, že dostal jsem výplatu.


Madre: Jsem ráda, že budu učit v knihovně každý měsíc!

Opa: Jsem rád, že mám novou práci na příští rok, a nikdy nemusím vrátit se do této hrozné školy...

No comments:

Post a Comment