Friday, November 18, 2016

Jsem vděčná za...

Danny "fixuje" poměr stran

Protože za pár dní to bude svátek s názvem "Thanksgiving" v Americe, myslel jsem, že napsat seznam věcí, za které jsem vděčná.

Jsem vděčná za to, že můj manžel.

Jsem vděčná za to, že naše dětí.

Jsem vděčná za moje zábava a neohrabana rodina.

Jsem vděčná za moje české předky, kteří mi dali zajímavý způsob, jak obsadit můj čas.

Jsem vděčná za moje mozku, a její schopnost pro zaučeny a zlepšování...jsem vděčná za mou touhou po poznání, a mou zvědavost. Také můj "tech" dovednosti.

Jsem vděčná za mé přátelství po celém světě.

Jsem vděčná za to, že mým domem.

Jsem vděčná za antibiotik pro ušní infekce, které mám...

Jsem vděčná za hudbu.

Jsem vděčná za náboženská svoboda. Jsem vděčná za mé svědectví o Spasiteli, a za písma. Jsem vděčná za chrámu.

Jsem vděčná za to, že není sníh dnes večer, když jsme odjet našich šestnáct hodin jízdy do Wyoming a Utah.

Jsem vděčná za jsem upovídaná, a že Danny to líbí. Ale také pro dobré audioknih.

A mnoho dalších věcí...ale musím ted' balit naše auto.

Jsem vděčná za...




šeeessssstnáááááááccccct hooooooooodiiiiiiiiiin.....ach jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



   

No comments:

Post a Comment