Thursday, September 14, 2017

Jaký je můj pracovní den?

Jaký je můj pracovní den?

Jsem žena v domácnosti. Mám čtyři děti: Jane, Dan, John, a Cora. Cora je nejmladší, a jsou ji dva roky.

Probouzím ráno přibližně šesti a půl hodin. Vstávám, oblékám se, čistím si zuby, a jít běhat. Můj manžel snídá s dětmi, když běhám. Líbám je, a rozloučím se jich, když nastoupí do autobusu. Potom udělám stejně manželovi, když odchází do práce. Potom snídám. Babička jde u mne, mluvíme, a vzala Coru se sebou. Někdy nakupuju nebu udělám(?) pochůzky, potom jdu do yogy. Vrátím se domu, a píšu.

Co píšu? Hodně věcí. Já a můj kamarád Lukáš v Kralupě píšeme spolu knihu od předmětu českých pozemkových knih a jak používáme jich pro genealogii. Mimochodem, proto musím se učit češtinu. Bez češtiny, jsem úplně omezená, a nejen za přepisech, ale stejně protože hodně knih od české historie existují jenom česky a ne anglicky. Jestli chci opravdu rozumět své předky, musím umět česky, i když je to velmi těžký pro mě.

Tak. Píšu. Zavolám na skypu s českými kamarády. Studuji češtinu.

A když se vrátí mojí děti, změní znovu do maminky v domácnosti. Udělám mnoho nudných prací (třeba...prádlo), a také hraju se s dětmi. Napřiklad teď, už vrátili se doma, a musím jich dát něco na svačinu, potom jedeme do knihovny, jestli můžeme najít každé knihovnické knihy. Pochybuji, že je to možné, ale uvidíme. Ahoj!



No comments:

Post a Comment