Tuesday, June 13, 2017

Zoo 12.6






Dneska jsme šli do zoo.

Jsme členové zoo, chci říct já, a každá další maminka v celé Des Moines oblasti.

Byli jsme já, Kerry, Holly, a Stephanie a můj otec šel také s námi. Dohramady jsme se sebou měli 10 dětí.

Kerry je má nová kamarádka, která bydlí deset domů od nás. Ona je milá, ale nejlepší je, že mám nějakou kamarádku. Ještě cítím se smutně, protože se přestěhovaly ostatní.

Loni měla rakovinu střev. Ale teď je v remisi.

Vidíte toho bílého páva? Zoolog mi řekl, že ten pták není žádný albín, ale jen leucistní. Pak mi to začal to vysvětlovat, jako kdybych nebyla vdaná za genetika, jako kdybych nezískala dobře v biologii na střední škole. Už vím, co znamená recesivní. Uff.

Zítra půjdeme se Stacy do útulku pro zvířata s našimi dětmi, protože měly limonádový stánek, a vydělaly čtrnáct dolarů, co chtějí jim dát.

To bude... zajímavé.


No comments:

Post a Comment