Thursday, June 8, 2017

Geneabloggerovi

Nevím proč, ale nikdy nečtu e-mailové bulletiny. Myslím si, že jsou velmi nudné. Upřímně, používala jsem stránkugeneabloggers” jenom pro nápady, o čem bych mohla napsat. Jako psací “krmivo”. Protože genealogie záleží moc na kde byli a nejen kdo byli, denní blogové výzvy byly pro mě neužitečnější věci na celé stránce. Pravděpodobně, byly také jedna jediná věc, která mě zajímala. I když byly často velmi hloupé.

Teď, chci aby se změnily. Ta blogosphere neustále změní, a podle mě, je strašlivé hloupé, jestli nepoužíváme sociální média jako nástroj. Multiplikujeme naši práci, ale zbytečně! Proč nevytvoříme stránku s vestavěnou Pinterest náštěnky, jako místo kde, můžeme sdílet příspěvky z našich blogů, které používají denní blogové výzvy?

Jsem mluvila se dvěma ženami  hodinu skrze webconference. Nevím, jestli rozuměly, co chtěla bych dělat. Měla bych nakreslit obrázky...třeba:






No comments:

Post a Comment