Wednesday, May 17, 2017

Tří oříšky pro Popelku

Podívala jsem se na film “Tří oříšky pro Popelku” poprvé (a podruhé) minulý víkend. Měla jsem tři otázky:

První: Co si představovala ta zlá macecha, že by se stalo útěkem se střevíčkem?
Druhý: Jak podváděla Popelka muže, aby věřili, že ona byla také muž?
Třeti: Proč se jí líbí princ?

Lukáš odpověděl tak:
  1. Možná zkoušela zkazit šanci ostatních, že stávou se nevěstou.
  2. Bylo hodně sněhu, a slunce svítilo. (Ale Danny říká, že to by mělo znamenat, že jejich zrak byl jasnější…)
  3. Žádný nápad.

Roman odpověděl tak:
  1. Řekl to samé jako Lukáš.
  2. Rozesmál mě.
  3. Odpověď najdeš v písni “Kdepak ty ptáčku hnízdo máš.”

Milan odpověděl tak:
  1. Je to pohádka!
  2. A je věrohodná ta tajná identita Clarka Kenta?
  3. Moc nad tím přemýšlíš! Je to jen pohádka! Ale je to nejkrasnější česká pohádka. Já a Maruška nejíme kapry o Vánocích, ale určitě sledováme ten film každý rok.

  • Kolikrát už sleduješ jsi to?
  • Hmmm...jak jsem starý…

No comments:

Post a Comment