Wednesday, March 1, 2017

Mám ráda mojí praci

Screenshot_20170227-125237.pngScreenshot_20170227-125237.png

Pracuji jako učitelka angličtiny. To je můj rozvrh na přístí dva týdný. To mi bylo překvapení, když jsem viděla, jak rychle se zaplnil můj rozvrh. Každou neděli od poledne v Pekingu (což je 10 hodin v Iowě), rodiče našich žáku mají šanci reservovat hodiny na následující týden. Vždycky, můj rozvhr se zaplní rychle, běhěm první půlhodiny. Když čtu na fórech, co si myslí dalších učitelkých angličtiny o tom, já si myslím, že jsem milovaní rodičů. To je velmi dobrý pocit, že používám své vzdělání k něčemu.

Potom, já jsem si myslela, "Měla bych učit Jana, jak číst." Váhám to dělát, protože to nejdůležitější na učení čtení, je radost, která nepřijde často skrze explicitní přistup. Čteme spolu každý den, a to bylo dost pro Janičku a Dana. Ale Jan bude nejstarší ve trídě, protože se narodil v listopadu. Se nudí doma, a teď mám hodně rekvizit, tak je to snadnější. Tak, jsme udělali "foniku" cvičení spolu na mé tabulčička, a zájí se na toho. Tak, uvidíme, co se stane.

Mám jen jednu jedinou zkušební třídu na mém rozvrh. To je třída, kde se mohou studenti vyzoušet, jak výuka probíhá. A to bylo protože někdo zrušil. První týden, měla jsem jen zkuševní tříd, a měla jsem konverzní poměr ~45%, co je lepší. Normálně, je to ~25% (podle fóra...). Pro všechny studenty, kteří se připojí k naší "škole", mám malý bonus. Ale to je více stresující, protože občas, někdo z prodejního týmu svloží své komentáře (vždycký v hrozné angličtině!), a také, tito studenti ještě nejsou zvyklí na tuto on-line učební platformu zvyklí. Tak, je to lepší, že se líbím pravidelným rodičům.

Je to pro mě všechno překvapení.

Nic si nepřipravuji. Pracuji zcela podle můj intuice, a připravit několik malých rekvizit. Důležitější jsou další komentáře, které ostatní učitelé napsali o osobnosti studenta, třeba, "on nechápe dobře jak se píše písmeno," "ona je plachá." Ale když čtu na fóru, co si myslí ostatní učitelé, a jak se připravují, smějí se. Zvláště když mají špatnou gramatiku!!!!

Já mám ráda svojí práci. To je skutečná radost. A oni mi zaplatí??!!


非常好的老师,但是真的好难约到

No comments:

Post a Comment