Tuesday, March 14, 2017

14: roztomilé konversace

Danny se vrátil včera z St. Louis. Byl tam na služební cestě, což nesnáší.


Zde jsou některé roztomilé konversace od včerejška:


Danny: Miluji tě, Katko.
Katka: Jak moc mě miluješ?
Danny: Nekonečno plus nekonečno…


Danny: Myslím si, že jsi velmi krásná žena.
Katka: Díky.
Danny: Ne, třeba...objektivně...ty jsi velmi krásná žena.
Katka: haha...ano...to je možné, že to myslíš objektivně…
Danny: Vím, že jsem zaujatý, ale to je pravda objektivně…


Katka: Čeština má jmenné vzory...tak Tomáš a já jsme si o nich povídali. Jeden vzor je slovo “kost.” Řekl mi, že slovo “kost” znamená “krásná žena” hovorově. Takže...nevím, co bylo trapnější, když snažila jsem se bezelstně to používat v čtvrtém pádu kladením, “Vidíš kost?” nebo potom, když odvětil, “uh...ano?”
Danny: Kost...to je ono...víš...co vyvolává ta myšlenka v angličtině…
Kate: uffffff to je hrozné…
Danny: Opravdu, nemyslela jsi to tak?


Danny: Říkáš mi, že máš 70 dokonalých zpětných vazeb?!
Katka: Ano.
Danny: Budeš plakat, když budeš míýt 4 jablka poprvé!
Katka: Pravděpodobně…
Danny: budu se ti posmívat.

No comments:

Post a Comment