Wednesday, December 21, 2016

Prádlo a vši

15-12-2016

Vášnivě nesnáším praní prádla. Ale ještě více nesnáším hmyz. Vši jsou hmyz. Bojím se myšlenky, že může být hmyz na mé hlavě.

Včera, šla jsem do domu přítelkyně, které má dceru, která má vši. Jmenuje se Stacy, a je mou drahou přítelkyní. Cítím se smutně, protože mají ten problém s vešmi.

Ale, važně nechci vši v našem domě, tak proč šla jsem do jejího domu?

Volala mi, a prosila mě, at’ jdu do školy a vyzvednu její dceru Annabellu. Volala jí škola, a řekla, že Annabelle měla horečku. Ale každý oděvní prvek v jejím domě byl v prádle, i potahy autosedaček. Byla jsem ráda, že jsem jí pomohla, i když jsem se bála vší.

Když jsem přijela do domu, viděla jsem naši kamarádku Jamie. Měla vši loni ve svém domě. Myslí, že manželé nevědí, jak hledovat vši pořádně. Našla dvě hnidy, a ukázala mi je. JSOU TAK DROBNÉ. Ach!

Nesnáším vši víc, než nesnáším praní prádla. Ale vši znamenají více prádla.

Později volali mi ze školy, a řekli že moje dcera Jana taky měla horečku. Vrátila jsem se do školy pro ni.

No comments:

Post a Comment