Thursday, February 14, 2019

A4.4.31 poslední test

tedy
získat
prostor
chvíle
vhodný
z hlediska
klást
ačkoliv
povinný
jednotky


  1. Co mi tedy chceš řici?
  2. Petr byl vhodný kandidát na tu pozici.
  3. V domě byl opravdu velký prostor.
  4. Učitel bude klást žákům otázky.
  5. Chodit do školy je povinné.
  6. Ačkoliv jsem to věděl, neřekl jsem mu to.
  7. Sportovec získal zlatou medaili.
  8. Dle mého hlediska je to nemožné udělat.
  9. Vojenské jednotky byly povalný k zásahu.
  10. Čekal jsem na tatu před školou jen chvíli.


Ačkoliv je venku hezky, musím zůstat doma a dělat domácí úkoly.


Tento pořad není vhodný pro děti a mladistvé.


Každá chvíle s tebou je pro mě důležitá!


Ve fyzice se ke každé veličině musíš naučit i její jednotku.


Karel Gott, jeden z nejoblíbenějších českých zpěváků, získal už přes 40 Zlatých slavíků (prestižní cena udílená zpěvákům a hudebním skupinám).


Tento kurz bezpečnosti je povinný pro všechny nové zaměstnance naší firmy.


Z tvého hlediska ta situace vypadá úplně jinak než z toho mého.


Při rozhovoru moderátor vždy klade otázky hostům, aby se dozvěděl nové a zajímavé informace.


Nápis na ceduli: "Na tento prostor  je vstup zakázán."


Chtěl jsem jít do kina na nový film, ale sestra mě od toho odradila, tedy lístky jsem nekoupil.

No comments:

Post a Comment